onsdag 24 april 2013

Sol och blåst!

Blåst till trots så var det superskönt att gå ut med Zeth för en stund sedan.
Han är överlycklig och springer så öronen fladdrar. Han stäcker nosen i vädret och snusar i vinden. Man undrar vad han fångar upp mer än denna evinnerliga gödseldoft. Men hundar har ju otroligt bra luktsinne så han luktar säkert tjusiga damer han.
Idag ska jag försöka få lite ordning här hemma. På fredag är det kalas för El som fyller 20 år på måndag. Imorgon är en busy dag så då hinner jag inte fixa hemma, så det får bli idag.
När jag är klar tänkte jag hämta upp Em och köra till skogen och gå en runda där med henne, så får jag sträckt ut ryggen lite efter allt pulande här hemma. Det blir bra i detta härliga väder!
Men först, som vanligt mitt morgonkaffe. Viktigt, viktigt! hihi

Ha det gott
Lene


Min älskade Budda står fint i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar