måndag 22 april 2013

Måndag!

Måndag förmiddag och jag har varit ute med Zeth på en härlig morgonrunda. Alltid lika skönt och rogivande om man inte möter en hund som Zeth inte gillar eller inte får hälsa på. Då blir han skogstokig och försöker skälla ihjäl den stackars hunden. Men, han tror han är en stor biffig Rottweiler fastän han "bara" är en liten Jack Russel.
Solen skiner inte direkt men det är härligt ändå. Den har ju stoltserat med sina härliga strålar hela helgen, så den kan väl få vila idag då.
Min jobbhelg är över och jag är på gott humör idag. Träning står på schemat och det ska bli riktigt nice. Det behövs för denna kroppen efter en helgs arbete kan jag tala om.
Senare i eftermiddag ska jag möta upp J i stan för vi har tid bokad med vår bankkvinna. Dags att lägga om ett lån så det är bara att masa sig dit. Hon är så trevlig så det är bara kul att träffa henne.
Nu ska jag dricka mitt kaffe, äta lite frukost sen är det dags att bege sig till bästa sjukgymnasten för lite träning.
Jag hoppas du får en underbar dag. Det får jag!

Ha det gott
Lene

Våren är på väg! Grannens fina träd

Ingen sol men underbart ändå

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som om vi har samma väder, men här är det 17 plus så precis lagom promenadväder tyckte vi och tog en runda på 8 km!
    Nu får det nog bli en stund med Mr Grey, men "tantsnusk" är egentligen inte vad jag vill läsa!
    Ha en bra fortsättning på dagen!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  2. Åhh! Krama om din "lille" Rottweiler från mig! :) Vilken söt liten tuffing!
    Kram

    SvaraRadera