måndag 8 april 2013

Måndag morgon!

Då var det en ny orörd, underbar vecka!
Och ännu en dag med fantastiskt väder! Jag är kanske en riktig tjatballe men jag måste ju informera alla om hur glad jag blir när det är så här härligt väder. Och jag är nog inte den enda som tycker det skulle jag tro. Igår snöade det och idag skiner solen. Jag föredrar det senare just nu faktiskt.

Vad händer denna veckan tro? Ja, det får vi ju se. Spännande!
Idag står det träning på schemat och det ska bli härligt! Min rygg känns av riktigt rejält men det ska ändå bli nice att träna. Det känns i stort sett alltid bra efter träningen.
När jag tränat ska jag inom en vända till Em och prata lite. Därefter blir det nog hem och duscha och sen soffelocket en stund tror jag.
Men först mitt morgonkaffe!
En underbar dag önskar jag dig.

Ha det gott
Lene


Underbar måndag morgon

 


Zeth snusar på marken och njuter



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar