fredag 19 april 2013

Fredag och träning!

Vilken dag det har varit!
Vädermässigt har dagen inte varit helt och hållet tipp topp men så är det ju. Solen har tittat fram emellanåt och för det får man vara tacksam.
Jag har inte hunnit skriva tidigare eftersom morgonen började med att jag, efter jag varit ute en runda med Zeth, fick köra El till skolan. Hon försov sig. Sånt som händer.
När jag kom hem igen åt jag frukost, gjorde mig iordning sen var det direkt iväg till stavgången.
Jag uppskattar "min" stavgång jättemycket. Den ger mig väldigt mycket gott för ryggen känner jag. Visst har jag ont när jag är klar, men det blir liksom inte värre som det blir när jag jobbat t.ex. Tyvärr är det så. Sorgligt men sant. Jag är på gott humör när jag är klar med stavgången, känner att jag gjort något väldigt bra för mig själv. Varit ute i naturen (vi går i Pildammsparken).
Nu har jag duschat och ätit lite och snart ska jag iväg till Vårdcentralen. Vi ska ha vårt andra avstämningsmöte idag för att prata över hur min "framtid" ser ut. Lite nervöst är det faktiskt men det reder sig nog.
Fr.o.m idag börjar vi våra nattpass, fram till kompen (läs semester) i början på maj. Och eftersom jag inte jobbar heltid så börjar jag inte förrän 23.30 ikväll. Så jag är hemma mitt i natten och kan gå och lägga mig. Men det stör inte mig.

Jag önskar dig en underbar fortsatt fredag!

Ha det gott
Lene



En  underbar morgonbild

Mina stavgångskompisar

3 kommentarer:

  1. Va härligt med stavgång och att ni är ett helt gäng som går tillsammans!
    Skönt att det är fredag!
    Ha en mysig helg o stor kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Stavgång är så härligt!
    Ha en riktigt fin helg!
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Det låter riktigt mysig med stavgång i grupp! Hoppas att mötet gick bra. Håller tummarna för dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera