onsdag 27 mars 2013

Stor!

Idag är det den 27 mars och min svägerskas äldsta barn fyller 9 år! Stort Grattis till henne från oss alla!
Tiden går fort. Det ser man inte minst på sina egna barn. Det känns inte som så länge sedan vi hade våra döttrar små, krypandes på golvet. Men om någon månad fyller de 22 respektive 20! Tiden går fort.

Morgonpromenaden med Zeth är avklarad. Det är hur skönt som helst ute och helt vindstilla. Dock ingen sol. Jag har hört att det ska snöa på fredag...nåja.  Den dagen, den "sorgen". Vi tar det som det kommer. En dag i taget!!
Än så länge är det bara onsdag. Imorgon är det skärtorsdag och då beger man sig av på ett äventyr! hihi

Just nu är det kaffe och frukost, sen ska jag försöka mig på att jobba idag. Jag hoppas innerligt att det går vägen för idag har jag riktigt ont i ryggen. Men det löser sig säkert på något sätt.

Ha det gott
Lene

Solen tittar inte fram. Men lika vackert för det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar