måndag 25 mars 2013

Måndag morgon!

Och det är en underbar måndag morgon. Solen skiner, kallt, klart, vindstilla, blå himmel..Ja man kan ju inte annat än bli glad tycker jag.
Idag kommer min dag gå lite i "läkandets tecken".
Först ska jag till Hälsoenheten för att se om det finns någon lågintensitetsträning som passar mig. Det har talats om yoga och det hoppas jag på för det har jag velat prova på hur länge som helst. Det har bara inte blivit av. Nu är jag kanske tvungen att prova på det. Ibland måste man ha en rejäl spark i baken för att komma igång med något.
Senare i eftermiddag ska jag iväg och träna hos sjukgymnasten. Gissa om jag kommer slockna som en stock ikväll hihi.
Men än så länge är det bara morgon och jag ska njuta av mitt kaffe medan jag bloggar lite.
En underbar dag önskar jag er alla

Ha det gott
Lene
Underbar morgon

Solen leker bakom trädet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar