fredag 22 mars 2013

Hoppas!

Fredag och det är helt underbart väder ute. Förutom att det blåser lite så är det perfekt vinterväder.
Jag hade bara önskat att min rygg varit lite bättre än vad den är just nu. Ovanpå allt så vaknade jag med huvudvärk vilket inte är så nice. Men, det ska nog bli bra det med, hoppas jag.
Enligt schema skulle jag jobba idag men det får bli en heldag på soffelocket (eller på sängen) istället. Min rygg spökar med mig så pass att jag inte klarar så mycket mer. Jag måste bli bättre så jag kan ta nya starka tag. Det har inte blivit så mycket träning denna veckan tyvärr. Mycket p.g.a att jag fick en ny sjukgymnast tror jag. Första gången blir det ju mycket prat. Man ska berätta sin situation o.s.v. Men jag hoppas på att komma igång ordentligt igen med träningen hos sjukgymnasten nästa vecka.
Idag blir det dock vila.
Jag önskar alla en fin fredag


Ha det gott
Lene


En underbar morgon!


Vår framsida med helt orörd snö. Vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar