fredag 1 februari 2013

Fredag!

Idag är det fredag och jag har precis varit ute med Zeth en runda.
Det är ju rena vårvädret ute! Riktigt skönt tycker jag. Det tyckte Zeth också.
Ja just det..fredag.. och jag har nu KOMP i 3 veckor! Riktigt, riktigt skönt.
Som jag berättat innan ska denna komp ägnas åt att träna och ut och promenera så jag blir starkare i ryggen. Det ska bli riktigt härligt!
Jag börjar kompen med att träna faktiskt. I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten för ett pass och sen ska jag handla lite tänkte jag.
Jag måste handla blommor för ikväll ska vi till underbara vänner och imorgon bär det av till svägerskan med familj.

Ha det gott
Lene

"Sprätte Zeth" tycker det är rätt härligt att komma ut på en runda

1 kommentar:

  1. Fredag är absolut veckans bästa dag! Ha en trevlig helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera