måndag 5 oktober 2015
Träning - check!
Crosstrainer som uppvärmning. Därefter körde jag situps, sidositups, sittande rodd med gummiband, knäböj med 2kg vikter i händerna, rumpa i luften
Avslut med min yoga.
Känns riktigt gött nu.
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar