lördag 10 oktober 2015
Mandala!
Min Mandalauggla jag påbörjade förra veckan är klar. Det tog lite tid men det tycker jag inte gör något. Jag kan bara arbeta med det en stund i taget och det är helt ok med mig.
Jag är nöjd med resultatet.
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar