söndag 4 oktober 2015
En mysig kväll!
Sicken mysig kväll vi haft hos Ingela och Thomas. God mat, god dricka och gott sällskap. Underbart!!
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar