söndag 20 september 2015
Vilken kväll!
Blåsten har mojnat och vilken kväll det blivit. Vindstilla och superskönt ute.
El och jag tog en lång härlig nattrunda med Zeth. Riktigt härligt
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar