lördag 5 september 2015
Middag!
El och jag tog resterna av skinkröran från igår och kokade pasta, sedan i med röran för att värmas upp. Lite riven parmesan på det. Mumsfillibabba.
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar