måndag 6 april 2015
Denna underbara solen!
Jag har precis kommit in efter att ha suttit i solen på altanen en stund. Så underbart! I love the sun.
Vi åt en tidig middag idag, men det gör inget. Det blev tacos.
Jag har spenderat större delen av dagen med fötterna i följande läge..
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar