söndag 22 mars 2015
Söndagsträning!
Härligt!
Då bockar vi av söndagsträning.
Crosstrainer och gång på löpbandet som uppvärmning.
Därefter blev det plankan, sidoplankan, situps med 5kg vikt på magen och armdrag med gummiband.
Avslut med min yoga.
Nice..
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar