lördag 21 mars 2015
Kalas!
Då var vi hemma från ett dubbelkalas.
En mamma och en dotter har vi firat.
God mat och fina, goda tårtor.
Nu kan jag berätta att sängen kallar.
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar