onsdag 14 januari 2015
Nya brillor!
Jag fick ett sms i eftermiddags att mina glasögon var klara. Då måste jag ju köra in och hämta dem.
Så nu sitter de tryggt på näsan. Skönt med nya brillor (mina andra var lagom skrapade) och nu kan jag läsa ordentligt också.
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar