onsdag 28 januari 2015
Frukostdags!
Lite frukost i magen måste jag ju ha för att bibehålla energinivån!
Sojayoghurt (blåbär) med cashewnötter över, två glutenfria, rostade mackor (enbart laktosfri Bregott på) och en kopp kaffe fick det bli idag.
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar