fredag 17 januari 2014
Kort pass!
Det blev trots allt ett litet, kort pass på gymmet. Halsen kändes bättre så nu hoppas jag den håller sig så.
Lite cykling och en stund på crosstrainern, plus några övningar för de inre magmusklerna och ryggen.
Nu hem och äta något.
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar