onsdag 1 augusti 2018

Vad kan man göra?!



Det är onsdag, mitt i veckan, lillördag, lillepatteklappardagen (som Gert Fylking säger).
Det är dessutom den 1 augusti. Ny månad. Ja jisses vad tiden flyger iväg. 

Det är kvavt och mulet. Man sitter rakt upp och ner och svettas. Ständigt klibbig på kroppen. Inte så nice, men vad kan man göra?! Enligt prognosen ska det åska vid 10 och sedan vi 13 igen, men det får vi se. Jag tror på det när jag ser det. 

Idag ska jag träffa bästa Maria och det ska bli så himla mysigt. Jag hoppas bara min huvudvärk blir lite bättre. Men jag jobbar på det så det ska nog bli bra. Hoppas jag.

Ikväll är det fotboll. MFF ska spela och det måste ses. Här hemma kommer vi sitta och tjoa och tjimma och heja på dem. 

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar