söndag 12 augusti 2018

Så spännande!



Söndag och det är liknande väder som igår. Tittar man på väderkartan ska det regna större delen av dagen. Jag tror jag får ta in tvätten jag har hängande ute. Tror du inte det? hihi
Det känns nästan som dessa regndagar har satt lite fart på gräset. Man kan ju alltid hoppas.

Som sagt, det är söndag och Lilleman ska åka hem idag. Emelie och Marcus kommer hit  i eftermiddag och hämtar honom. De stannar även på middag. Lite synd att det inte varit badväder. Men så blir det ibland. Man kan inte få allt här i världen.

Igår var vi iväg en runda som jag skrev i tidigare inlägg. Han fick välja något i affären och han valde en helikopter. Gissa vad han gjorde när han kom hem?



Jag tror det blir en lugn dag idag. Jag har absolut inget planerat mer än att jag ska vara med Ludwig innan han åker hem.
Jag ska strax gå ut en runda sedan ska jag göra min yoga.

Jag har fått en utmaning av bästa Ulrika Knutsdotter som jag går på yoga hos. Jag ska göra ryggpasset varje dag, en gång om dagen i 40 dagar. Sedan ska vi träffas och hon ska utveckla det till mig så jag får fler övningar. Så spännande detta är. Jag började med utmaningen redan i fredags, för det var då vi pratades vid så jag är i full gång. Men bara för att jag gör detta passet en gång om dagen, är det absolut inget som säger att jag inte kan göra andra passa under dagen. Och tänk dig, det gör jag också. Något annat litet pass till blir det under dagen.

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Sv: Ja den har jag gjort! ;)
    Tack så mycket :)
    Ja, det kunde absolut vart sämre med men trist inte kunna träna haha ;)

    Ha en fin kväll<3

    SvaraRadera