måndag 6 augusti 2018

Promenad och yoga - check!



Först en skön längre promenad i fantastiskt fint väder. Det var så skönt att bara gå och filosofera, planera lite i huvudet, tänka på ingenting, njuta.
När jag kom hem pulade jag lite med tvätt, jag beställde en ny almanacka från Personlig Almanacka (det bästa stället att köpa en kalender från) och sedan begav jag mig ut på altanen för att göra min yoga. Helt underbart.

Jag sitter på en mjuk pläd med min yogakudde från Yogiraj. När jag mediterar hör jag ljudet från vindspelet som klingar sitt dova ljud, poolen där vattnet porlar och fåglarna som kvittrar. Finns det något bättre ställe att göra yoga på? Jag tror inte det faktiskt.



Nu är jag helt redo för att ta mig an denna dagen.
Njut av livet 💜

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Härlig start på veckan! Håller helt med dig, älskar personligalmanacka.se! Kram

    SvaraRadera