tisdag 7 augusti 2018

Planering inför framtiden!



Solen skiner nu men det är inte riktigt varmt än. Det ska bli 30 grader idag enligt prognosen.

Men idag ska jag bara ta det lugnt. Kroppen säger ifrån för tillfället och då lyssnar jag.
Det blev sängyoga innan jag gick upp och det var riktigt gött. Men även om jag gjort sängyoga blir det ett pass på altanen senare.
Promenaden har inte blivit av än och jag får faktiskt se när jag tar den. Kanske att jag tar en liten runda senare. Just nu är det kaffe som gäller. En lugn stund med mitt kaffe är en fin början på morgonen. Jag har varit vaken sedan strax innan 5 imorse så jag behöver lite kaffe.

Igår gjorde jag lite planering inför framtiden. Jag har lite på gång faktiskt, men än så länge tänker jag inte berätta vad det innebär. Det kommer senare, när jag vet mer exakt hur det blir. Men spännande är det tycker jag.

Ha det gott
Lene



5 kommentarer:

  1. Så roligt och spännande att planera framtiden. Nu blir jag nyfiken vad du har på gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer du få veta inom snar framtid. Håll tummen för mig så länge bara.

      Kramar
      Lene

      Radera
  2. Så skönt att sitta i morgonens tystnad med en kaffekopp och planera för framtiden��

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med planering för framtiden :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas Du haft en bra dag!
    Det låter spännande, nyfiken jag med ;) även fast du berättat lite ;) *ler*

    Jag har haft en toppen dag på arbetsträningen ;)

    Kramar

    SvaraRadera