måndag 6 augusti 2018

Måndag morgon!



Det e mååååndag morgon..
En ny, orörd vecka, full med spännande utmaningar. Vi får se vad veckan har i sitt sköte.

Jag har varken gjort yoga eller gått någon promenad än, men det kommer snart. Promenaden är på gång. Jag sitter och avnjuter mitt kaffe just nu och ska strax ut en runda.

Det verkar vara lite svalare idag. Inatt har det inte blåst alls så mycket som det gjorde under dagen igår, men det började för en stund sedan igen. Skit också. Att det inte är så varmt gör mig inte så värst mycket, men blåsten kan ju hålla sig borta. Promenad blir det ändå kan jag berätta.

Tack för kommentarerna om ryggen. Den är inte bättre, men det är fibromyalgin som gör det, så det är bara att härda ut. Det lättar så småningom. Tyvärr är det så att då kryper smärtan någon annanstans i kroppen. Konstant smärta är min vardag. Hög eller lägre, men smärta har jag alltid, hela tiden.

Nu är snart mitt kaffe uppdrucket och då blir det en liten morgonrunda.
Jag hoppas du får en fin dag.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Usch för smärta verkligen, låter inte roligt för dig! Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera