fredag 10 augusti 2018

Det betyder något!



Jag kunde tyvärr inte gå så långt som jag önskade imorse. Min tåled bråkade för mycket så jag kunde inte gå ordentligt. Jag har några leder i fötterna och några i händerna som jag har artros i och den i stortåleden är den som bråkar värst med mig. Men det är bara att gilla läget. Jag kom ut en liten runda i alla fall och det betyder något tycker jag. Skönt att komma ut en liten runda än ingen alls.

När jag kom hem fixade jag till poolen efter nattens väder. Det var rätt mycket skit i poolen som flugit ner, så det var bara att hoppa i och håva upp det. Sedan i med algmedel mm. På med skyddet och snart är den fin igen.

In i duschen och förbereda att köra och handla. Daniel och Hailey följde med mig så det gick rätt så snabbt. Det var inte alltför mycket vi skulle ha. Men jag tycker hur lite eller mycket man än handlar så kostar det en halv förmögenhet. Har du däremot någon gång fått denna summan på scannern (se bild)? Det är första gången för mig. Lite coolt tycker jag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar