söndag 5 augusti 2018

Det är som det är!



Godmorgon denna blåsiga söndag.
Ja, det blåser verkligen idag, men det skulle det också. Molnen ligger tjocka på himlen och det är inte alls så varmt som det varit tidigare. Det är nog många som gillar det. Men det ska bli varmare igen.

Jag har inte varit ute och promenerat än och tänker att det får vänta lite. Idag ska jag gå sakta framåt.
Hela ryggpartiet spökar och smärtan har ökat markant i den regionen. Men det är som det är och jag väljer att gilla läget. Snart blir det yoga. Jag har inte bestämt mig än om jag ska sitta på altanen eller inomhus. Jag kan iofs sitta på altanen för det blåser ju bara. Det regnar inte och vad jag vet ska det inte göra det heller. Nåja, jag bestämmer mig precis innan.

Som du säkert förstår har jag inget bestämt idag. Det är söndag och det är vilodag. Jag ska inte göra mycket. Är det söndag så är det.

Ha det gott
Lene

4 kommentarer:

  1. Jobbigt för dig med ond rygg :( Hoppas det lättar något iaf<3
    Ja det är verkligen som det är. Jag brukar tänka " det är som det är- och det blir som det blir" .. ;)

    Bra gjort av dig att tänka så ändå, inte lätt alla ggr ;)
    Kämpe! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ryggen har blivit något bättre<3
    Och att du har en bra kväll :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så skönt med en svalare dag och lite blåst :) Solen kikar fram då och då :) Så ogräset fick sig en riktigt omgång, ingen som orkat ta upp det i hettan , men idag så.

    Hoppas ryggen känns bättre snart.

    SvaraRadera