onsdag 4 juli 2018

Yeeaaahhh!



Idag börjar Jörgen jobba igen efter vår underbara semester.
Jag är hemma och idag ska jag skölja av tältmattan vi hade på marken utanför husvagnen. Det är min uppgift för dagen.
Jag ska även kolla om det finns något jobb att söka. Annars har jag inte direkt något på agendan för dagen. Sola och njuta på altanen har jag ju tänkt, men det står på agendan varje dag som det är fint väder.

Nu behövs det verkligen lite regn. T.o.m vårt elefantgräs börjar sloka och då är det torrt. Det är gult gräs överallt. Torrt, torrt, torrt överallt. Men det är så underbart med solen. I love it!

Jag bugar mig även för Sveriges fotbollslag när de spelade mot Schweiz igår. Vilken prestation! De är så jäkla duktiga. Riktigt grymt!! Nu är vi i kvartsfinal. Yeeaaahhh!!

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Jag ska sökta lite jobb imorgon hade jag tänkte, mindre kul men ett måste.. vet inte ens vad jag vill jobba med :( Hpååas du hittar något snart :)

    SvaraRadera