onsdag 11 juli 2018

Sommaryoga!



Godmorgon onsdag, lillördag, mitt i veckan.

Jag vaknar upp med huvudvärk men det är inte så farligt. Ingen "jävlig" huvudvärk så jag lär överleva.

Min morgonprommis är avklarad och jag sitter och avnjuter en kopp kaffe i lugn och ro. Vaknar sakta! Snart är det dags för mig att köra mot Svedala och sommaryoga. Det ska bli så mysigt. Och det behöver jag verkligen.

Senare under dagen ska jag köra några ärenden, annars har jag inte något inbokat. Bara ta det lugnt.
Jag måste vila upp mig inför morgondagen då vi ska ha vår årliga tjejdag. Jag, mamma, Ellinore och Emelie kör iväg och gör något mysigt över dagen. De senaste åren har det blivit att vi kört till Helsingborg och strosat där över dagen. Det är en så mysig stad så det är perfekt. Det blir Helsingborg imorgon också. Men det är morgondagen. Än så länge är det idag.

Eftersom jag ska på yoga snart kommer jag inte göra min morgonyoga hemma. Det kanske blir ett kortare pass i eftermiddag, men inte nu på morgonen. Sommaryogan får räcka.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar