tisdag 24 juli 2018

Snart nog!



Phu idag blir det varmt. Klockan är bara strax innan 10 och det är redan 27 grader. Och 25 i poolen. Wwwwiiiii. Men är det klokt egentligen? När man tänker efter, är detta grader som är "kloka" för Sverige?? Jag bara undrar.

Jag vaknade med huvudvärk och känner att det inte är en bra dag att ha huvudvärk. Inte när det är så här varmt. Jag får göra allt jag kan för att bli av med den. Jag har bara varit ute på en kort morgonpromenad och det får räcka. Snart nog är det dags för yoga. Det får bli yoga i skuggan denna morgon. Men först kaffe!

Det blir en underbar dag och jag njuter.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Så trist med huvudvärk och jobbigt.
    Hoppas det är bra med huvudet nu, eller bättre iaf<3

    Ja här är det också varmt idag, mest varit inne idag faktiskt ;)
    Svalare inne än ute, så det vart ett pass styrka inne idag :)
    Så nu mår jag toppen haha! :) Massa endorfiner :)

    Ha en fin dag<3 Kramar

    SvaraRadera