måndag 23 juli 2018

Så underbart!



Ja du, då var det måndag igen och en ny, orörd vecka tornar upp sig.
Solen skiner och det är helt underbart ute. Varmt och skönt. Jag mötte en kille jag lärde känna under tiden Zeth (min änglahund) levde, när jag var ute och promenerade, så vi stod och pratade en stund. Jag stod helt stilla (i och för sig i solen) och blev svettig av bara det. Men så underbart det är med denna värme. Jag gillar det och min kropp mår så bra av det. Visst får jag dippar ändå, men det är inte så djupt i smärtan som det är på vinterhalvåret. I love it. Jag mår bättre i smärtan under så mycket längre perioder. Skoven blir kortare och med längre mellanrum och det gillar jag.

Idag har jag några ärenden jag måste iväg på och även några samtal jag måste ringa men annars är kalendern tom. Och jag ska passa på att vila kroppen. Snart är det dags för yogan ute på altanen och vid lunch är det dags för mitt bokade ärende. Sedan ska jag iväg och handla lite också.

Men än så länge är det lugn och ro här hemma och jag sitter och avnjuter mitt kaffe.
Jag önskar dig en härlig dag.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Jag tycker ungefär som du, det blir svettigt med kroppen mår så mycket bättre :)
    Denna sommar har jag faktiskt haft rejält mycket mindre värk och besvär, visst det kommer men avsevärt mindre och kortare skov så att säga :)

    Låter så härligt med yoga på altanen! :) Underbart :)

    För mig blir det PW idag :)

    Kramar!

    SvaraRadera