måndag 30 juli 2018

Ny, orörd vecka!



Måndag morgon och en ny, orörd vecka är på intågande.

Det är molnigt idag men det gör faktiskt inte något. Solen kommer säkert fram senare, men än så länge får den faktiskt lov att vila lite.

Jag har inte varit på någon promenad än, men jag gör det lite senare. Yogan ska jag göra snart så den blir gjord idag i vilket fall som. Men först lite frukost faktiskt. Den dukas fram i detta nu. Och jag dricker upp det sista i min kaffekopp. Bäst att fylla på.

Jaha, vad händer denna dagen? Vad händer i veckan?
Jag har faktiskt en rätt så obokad vecka vilket jag tycker är riktigt skönt. Jag kan göra vad jag vill, när jag vill. Men något kommer säkert att bokas in, det tror jag nog.

Ha det gott
Lene

2 kommentarer:

  1. Snart dags för jobb på Samhall?

    Ortega

    SvaraRadera
  2. Molnigt här hos oss idag med, skönt faktiskt.

    SvaraRadera