torsdag 12 juli 2018

Min kropp mår så mycket bättre!



Torsdag och veckan lider mot sitt slut.

Idag är det dags för vår årliga tjejdag och vi drar kosan mot Helsingborg.
Jag har ännu inte gått min morgonrunda, för idag blir det en hel del gående ändå.
Däremot har jag gjort min yoga och det är gött. Jag känner huvudvärk komma krypande så jag har förebyggt lite och faktiskt tagit tablett.

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe och njuter av denna soliga morgon. Så härligt. Tänk att det faktiskt är så underbart varmt och fint väder fortfarande. Jag njuter och min kropp mår så mycket bättre. För mig får det gärna fortsätta, men jag förstår ju också att naturen inte mår bra av detta. Men jag är lite ego i mina tankar här om jag ska vara ärlig.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar