måndag 9 juli 2018

Just nu är det som det är!



Ny vecka har analkats och en helt orörd vecka. Det är inte helt soligt denna måndag morgon. Men det skulle inte vara så soligt idag heller så jag är inte så värst förvånad.  

Idag ska jag dock inte göra så mycket. Jag har hög smärta i höger ryggparti och båda benen, så det blir vila. Yogan ska göras på altanen och promenaden (en kortare sådan) är avklarad, vilket känns skönt. Men annars har jag inget alls inbokat. En helt öppen orörd måndag.
Jag är så himla trött också. Jag sov som jag skulle inatt (har sovit rätt så bra. Vaknat "normalt". Normalt för att vara mig iaf), men det känns som jag knappt sovit någonting. Jag hoppas att smärtan snart lägger sig och kommer ner till min normala nivå. Men just nu är det som det är och det är bara att gilla läget. Göra det bästa av det. Och det bästa idag är att bara ta det lugnt.

Vad händer denna måndag hos dig?

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar