tisdag 31 juli 2018

Jag gör vad jag kan!



Klockan är strax efter 8.30 och det är redan jättevarmt. Termometern i fönstret visar 26 grader.

Idag ska jag iväg en runda, sedan ska jag inte göra så mycket.

Du tror säkert att jag inte gör något alls utan bara latar mig (kan kanske låta så när jag skriver), men så är inte fallet. Jag gör vad jag kan efter de förutsättningar jag har i min sjukdom. Vilan måste till för att jag ska klara min vardag.
Jag har sökt en del jobb och varit aktiv i det arbetsförmedlingen (AF) planerat jag ska vara med på. Jag är inne på AF's hemsida varje dag och kollar efter jobb som jag kan söka, som passar min situation. Och jag söker det jag ser som passar. Nog sagt om det.

Alldeles strax är det dags för lite yoga på altanen. Sen kanske ett dopp i poolen, som håller en temperatur på 26 grader. Det e nice!

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar