måndag 2 juli 2018

Jag är mycket ledsen!



Igår blev det inte något bloggat och det är jag lite ledsen över, men jag orkade helt enkelt inte när jag väl kom på att jag inte bloggat. Det var koncentration från början till slut igår när vi var på vägarna och när vi kom hem åt vi, jag duschade och sedan satte jag mig i soffan med en öl i handen och tittade på fotbollen, där Danmark spelade och tyvärr åkte ur mot Kroatien. Men men..that's life.

Men idag blir det blogg och nu är jag hemma i mitt älskade hem igen.
Jag kan säga så mycket att jag är väldigt ledsen över att vår semester i Lignano Sabbiadoro är över, men jag är inte ledsen över att resan hem är över. Det är drygt och det är jobbigt, men det är värt det faktiskt. Vi tar måååånga pauser. Korta bensträckare och jag gjorde lite yoga övningar, kanske ett toabesök eller en kaffe. Mer behövdes inte. Så körde vi på och det fungerar, men det är jobbigt och jag får ont. Dock så har jag värmen i kroppen från Italien så det fungerar. Vi har hittat ett sätt som fungerar för mig även om det är jobbigt, men det finns andra sätt som är så mycket jobbigare och jag är lycklig över att detta fungerar.

Vi har haft en helt underbar semester och jag är så lycklig över att vi kom iväg. Nu är jag avslappnad och skön i hela kroppen, jag har varit duktig och gjort min yoga varje dag och det har hjälpt mig jättemycket. I love my life

Idag ska vi plocka ut ur husvagnen och bilen. Jörgen ska tvätta husvagnen och den ska städas av invändigt. Så ser vår dag ut.

Ha det gott
Lene


1 kommentar: