fredag 13 juli 2018

Gjorde det någon nytta?!



Det regnade igår kväll! Det kom verkligen regn. Det var väldigt välkommet om jag tänker på djur och natur (och det gör jag). Det varade dock inte så värst länge så jag vet inte vilken nytta det gjorde. Gjorde det någon nytta? Jag vet ju inte om det regnat inatt, men jag gissar att det regnat något för det var blött på altanen och ute när jag för en stund sedan gick min dagliga morgonrunda. När det varit varmt så länge som det nu varit och det sedan regnar tycker jag att luften blir tjock och fuktig att andas. Lite småjobbigt, men det går.

Det blev som sagt en promenad och den gick i sakta tempo och var inte överdrivet lång. Jag har enormt ont i mina ben och ryggpartiet, plus jag vaknade med huvudvärk. "Straffet" för att jag gick så mycket igår, men det räknade jag nästan med. Idag blir det vila från aktiviteter. Eventuellt att jag köra och handlar vad vi ska äta ikväll, men inget mer. Jag ska njuta på altanen, för det ska bli fint väder idag. Uppåt 27 grader ska det bli. Det blir nog ett dopp eller två i poolen också. Vi får se.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar