onsdag 25 juli 2018

Det säger man inte nej till!



Solen skiner från en klarblå himmel och det är riktigt varmt redan. 25 grader i poolen klockan 9 på morgon, det säger man inte nej till.

Igår åt vi enbart en sallad till middag. Den var supergod men vi orkade inte äta/göra något mer än så.




Jag ska iväg och klippa mig inne i stan i eftermiddag. Phu jag blir svettig bara av att tänka på det. Men, idag blir det av och jag gillar det skarpt. Det är verkligen dags att klippa mig.

Och ikväll får vi lite besök vilkett ska bli supertrevligt. Vi ska träffas nere vid boulebanan i byn och sedan hem till oss för något litet lätt att äta och gott att dricka. Jag vet inte om jag klarar att spela boule, men jag ska testa iaf.

Snart är det dags att göra lite yoga, sedan blir det nog ett dopp i poolen känns det som.

Ha det gott
Lene

1 kommentar: