lördag 7 juli 2018

Det rättar säkert till sig!



Lördag och solen skiner. Kan det bli härligare?! Tror inte det.

Igår var vi hos bästa Ingela och Thomas och vi fick en fantastiskt god middag. Grillat och en jättegod bakelse som Ingela själv gjort (se lilla bilden i den stora). Som jag skrev, fantastiskt gott. 



Idag blir det fotboll för hela slanten. Först spelar MFF och sedan är det kvartsfinal i VM. Det är grejor det.

Jag har hög smärta i mitt högra ben som inte går ner. Har haft det ända sedan vi kom hem. Men det rättar säkert till sig snart.

Jag börjar med kaffe så reder det sig. Promenaden är avklarad. Det blev ingen lång runda men det blev en runda iaf.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Inte kan du kolla på MFF ;) Jag hörde dock att Sverige förlorade, jag själv såg inte matchen då jag inte sätt någon av dem :P

    SvaraRadera