onsdag 18 juli 2018

Antingen det ena eller det andra!



Det är onsdag morgon och mitt i veckan. Lillördag och allt.

Jag har inte gått min promenad än och vet inte om jag kommer göra det heller. I så fall blir det nog i eftermiddag. Jag ska träffa min syster en stund idag och vi kommer gå en del, så jag känner att det nog räcker. Jag vill inte ta i för mycket så jag får högre smärta än jag redan har. Känns onödigt. Då är det bättre att vänta tills i eftermiddag och se hur det känns då.
Men ett kort yoga pass blir det i vilket fall som. Antingen det ena eller det andra. Eller båda. Något annat finns inte på kartan.

Jag måste erkänna att jag känner mig lite off idag. Jag kan inte peka specifikt på vad det skulle kunna vara som gör att jag känner så, men jag kommer nog fram till det så småningom. Just nu låter jag det bara vara som det är och låter det passera när det ska.

Jag sitter och avnjuter dagens första kopp kaffe och strax blir det frukost. Det blir bara två knäckemackor idag, inget mer. Jag är inte så värst hungrig så jag kommer nog äta när jag väl är hungrig istället. Men något måste jag ha i magen så det får bli så här.

Inatt har det regnat en del och det småregnar fortfarande. Det behövs verkligen och jag välkomnar det med öppna armar. Men oj vilken fuktig varm luft man andas in. Det är jättejobbigt att andas i denna luften tycker jag. Jag undrar hur astmatiker har det.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Ja det kan bli lite så när man har krämpor. Hoppas det bättrar sig<3
    För egen del känner jag att värmen är bra för min värk :)

    Har mindre krämpor och ont nu i värmen:)


    Fin bild! Kramar

    SvaraRadera