tisdag 26 juni 2018

Vi hade tanken..!



Imorse blev kaffet kolt på spisen utomhus. Solen sken och vi hade tanken att gå till stranden efter vi ätit frukost, diskat mm.
Så blev det också. När vi var klara tog vi på badkläderna och gick ner mot beachen. Vi kom dit vid 11 och gick hem vid 15. Rätt så lagom tycker jag.
Nu när vi kom tillbaka gick jag till affären för att se om de hade färska champinjoner vi skulle ha till middagen, men det hade de inte så det får vara så. Det går ändå.

På denna campingen har de otroligt dåligt wi-fi. Det är i stort sett ingen täckning alls så man får använda sitt mobila internet nästan hela tiden. Däremot fungerar det bra när man står vid receptionen men där bor vi ju inte så vad hjälper det?! Jag var tvungen att uppdatera en app för att kunna använda den så jag satte mig vid receptionen för att få bra uppkoppling och det fungerade väl sådär. Det tog 15 minuter attt uppdatera den. Men nu är det gjort iaf.

När vi båda var tillbaka vid husvagnen blev det resterna från middagen igår.. kall pizza och en öl. Nu sitter jag bara och njuter och tar det lugnt. Snart dags att duscha av sig saltet från vattnet.
Jag önskar dig en fin kväll

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Härligt det låter!
    Njuut<3

    Sv: Jag hittade min andra på Twilfit idag, så nu har jag 2. Där är dem ju med något dyrare ;)

    Kramar

    SvaraRadera