fredag 8 juni 2018

Min älskling och jag!



En fantastiskt fin morgon. I köksfönstret är det redan 30,7 grader. Jaaaaa! Så härligt.

Jag har varit ute på min morgonrunda och det var underbart. Nu sitter jag på altanen och njuter av en kopp kaffe och denna fantastiska dag. Snart nog bär det av mot Glimåkra igen. Sista rundan med bygget för Jörgen och Marcus. På söndag kör vi hem igen och då är det förberedelser för Italien. Tvätta, handla det sista, förbereda mat vi ska ha med oss, packa, städa av husvagnen efter vi varit iväg med den nu, fixa allt som ska fixas i husvagnen. Men allt detta hjälper Jörgen mig med. Vi fixar tillsammans min älskling och jag.

Men just nu är det chill på altanen och jag älskar det!

Igår var vi på fina Eriks studentskiva. Det var jättegod mat och mycket, mycket trevligt.

Ha det gott
Lene


2 kommentarer:

  1. Så härligt det låter :)
    Hoppas Du har en fin fredag! :)

    Sv: Ja det är lite drygt faktiskt.
    Jag har ju extra stöd av arbetsterapeut på Af pga min psyk ohälsa ( och tidigare depression ) och då blir ju allt sånt extra jobbigt .. :)
    Och nu var hen på sem och innan det sjuk. Får jaga på måndag igen! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att gå på studentfirande :)

    SvaraRadera