fredag 22 juni 2018

Mellan maten och gubbarna!



Midsommarmat. Kan man annat än älska det?! Jo det kan man ju. Det finns massor av människor som inte äter sill men JAG gillar det. Och idag har vi ätit det. Mums!
Matjessill, färskpotatis, gräslök (medtaget från trädgården hemma) och gräddfil. Vi hade även senapssill och akörgårdssill men jag tyckte inte det smakade lika bra som matjessillen idag faktiskt.

Jag gick ner till affären i förmiddags och köpte jordgubbar så vi åt det med laktosfri naturell yoghurt. Supergott. Vi brukar ha gräddmjölk till men jag hittade ingen laktosfri grädde i butiken och då tager man vad man haver. Gott blev det iaf.

Vi passade på mellan maten och gubbarna att gå en runda och det var riktigt skönt. Det har tidigare under dagen inte varit väder för att gå till stranden så vi har faktiskt bara hållit oss i husvagnen och chillat hela dagen. Superskönt.

Innan maten blev det faktiskt ett yogapass också. Riktigt nice. Så här såg jag ut när jag låg på mattan och nästa bild ser du vad jag såg när jag tittade uppåt.




Nu är det snart dags att lägga sig för jag är så trött. Hoppas din midsommar varit fin.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar