torsdag 21 juni 2018

Jag är redo!



En ljuvlig morgon vaknar jag upp till. Tar på mig och går min morgonrunda ner mot stranden. När jag kommer ner sätter jag mig på en av alla tusen solstolar och gör min yoga. Guuud vad mysigt. När halvår klar med det tar jag mig till vattenbrynet för lite njutning och lugn. Detta är livet.

Igår gjorde jag pastapesto som vi kallar det. Supergott blev det. Det är så enkelt. Koka pasta, när det är kokt kryddar du med vad du vill. Jag tog svartpeppar och basilika. Blanda i lagom med pesto i den kryddade pastan, blanda i lite olivolja. Lägg upp på tallrik och lägg på lite mer pesto, stekt strimlad bacon ovanpå och några körsbärstomater. Klart! Enkelt och så gott.



Det kommer bli ytterligare en dag på stranden för oss. Love it.
Sen får vi se vad som händer resten av dagen. Jag är redo.

Ha det gott
Lene


1 kommentar: