måndag 18 juni 2018

Inte än!



Godmorgon från Italien. Eller kanske god förmiddag. Jag har varit uppe sedan 7 imorse.
Då gick jag en promenad ner till havet, strosade där barfota i vattenbrynet och bara njöt. Jag älskar detta. Lugn och ro, jag gör precis vad jag känner för och absolut inte mer.

Igår kväll fick jag ett migrän anfall och jag tror det var för att vi kommit på plats och jag slappnade av helt. Jag drack mycket vatten och gick och lade mig. Lite tråkig kände jag mig men det kändes bättre att göra så och vara fitforfight idag. Det fungerade.

Nu när vi ätit Jörgens goda gröt och druckit kaffe ska Jörgen fixa i vårt garage på husvagnen och jag ska diska undan plus tvätta undan kläderna vi rest i.
Det är lite molnigt just nu så det blir inte stranden. Inte än. Och kl 14 spelar Sverige. Det ska vi se. Det vill man inte missa.
Nej nu ska jag gå och diska. See ya!!

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Molnigt, men varmt? Härligt med ombyte i salladslök och Sverige skötte sig ju bra��

    SvaraRadera