torsdag 3 maj 2018

Vilket som är det härligt!



Solen skiner inte igenom molnen just nu, men det verkar vara fint ändå. Det regnar inte i alla fall. Enligt prognosen ska det bli soligt och fint idag, men inte så varmt, uppåt 12 grader. Vi får väl se hur det blir. Vilket som är det härligt. Och en promenad kommer det snart att bli. Först kaffe dock.

Jag har inget planerat idag. Jag skulle egentligen iväg och besöka en väninna, men hon mår inte bra idag så vi ändrar datum. Det gör inget. Det viktiga är att hon mår bra.

Igår spenderade jag större delen av dagen på altanen. Jag gjorde min yoga på altanen och jag låg och bara tog det lugnt på altanen. Så underbart. Jag älskar sådana dagar och de måste vi ta vara på. Idag är det som sagt inte lika fint, men fint ändå. Ska det bli yoga på altanen får jag nog vänta och se hur vädret är senare.

Som du kan se på bilden är vår syren på god väg att slå ut. Jag älskar syrener, de är så vackra och luktar fantastiskt.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar