onsdag 9 maj 2018

Lugna gatan!



Godmorgon onsdag...lillördag...mitt i veckan.

Jag vaknar upp till ännu en fantastiskt fin dag. Solen skiner från en klarblå  himmel och jag bara längtar efter att få gå ut och sätta mig på altanen. Men jag väntar nog någon timme eller så för än så länge är där ingen sol på altanen.

Först blir det kaffe, sedan en skön morgonpromenad. Träning efter det och därefter får vi se vad som händer. Förmodligen yoga och MF i solen.

Jörgen ska till ortopeden i Trelleborg i eftermiddag och kolla knutan vid knät. Det är det jag vet händer under dagen. Annars är det lugna gatan så lite sol på altanen kan jag säkert njuta av.

Nedräkning till Italien har börjat. det är 29 dagar kvar. Åhhh vad jag längtar.

Vet du vad? Jag har många gånger tänkt att livets efterrätt, våra barnbarn är det bästa som finns. Det tycker jag fortfarande. Men jag har också funderat på hur jag kunnat leva utan dem innan de fanns hos mig. Det finaste som finns är våra tre barnbarn Ludwig, William och Hailey.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar