tisdag 8 maj 2018

Kaffe och filosoferar!



Men godmorgon på dig. Hoppas du sovit gott?!
Min sömn har varit...ok..det får  räcka så. Jag har haft många konstiga drömmar inatt och jag har vaknat en hel del gånger.

Jag hade egentligen planerat att fika med en väninna idag, men det blev ombokat så jag tar en dag hemma på altanen i solen istället.
Det gör absolut ingenting. Det är redan 14 grader och solen skiner från en klarblå himmel. Kan det bli mer underbart?!
Trädgården slår ut i all sin prakt. Snart är tulpanerna utslagna och de är så vackra i sin färg.

Dagens yoga kommer att bli av på altanen, det kan jag lova.

Just nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe och filosoferar lite. Jag njuter av hur härligt det är ute så här pass tidigt på morgonen. I love it.
Jag har tänkt jag ska leta fram glaskulorna jag köpte förra året för jag ska göra ett bibad. Så de fina små bina kan bada och dricka. Bildbevis kommer när det är klart.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar