torsdag 10 maj 2018

Just denna dag!



Det är röd dag, Kristi Himmelsfärdsdag och solen skiner från en blå himmel. Det är redan 15 grader och superskönt ute.
Jag låg kvar i sängen en liten stund efter jag vaknat, men var sedan tvungen att ta mig upp och ta mina tabletter. På med paltorna, fixa kaffe, ta tabletterna och sedan ut en promenad. Wow vad härligt väder det är ute. Jag blir hänförd över dessa vackra, varma dagar. Man måste passa på att njuta till fullo och det gör jag också.

Det blev en längre runda än jag brukar gå. En skön morgonpromenad i sakta mak.
Nu sitter jag och lyssnar på småfåglarna som sjunger där ute och bara njuter av morgonen med min kopp kaffe. Det blir en härlig dag.

Just denna dag, den10 maj, fyller Emelie 27 år. Grattis min fina tös.
Vi ses lite senare. För när vi är klara och har packat husvagnen så kör vi upp för att spendera ett dygn hos Emelie och Marcus. Gratulera henne, äta god mat, god dricka och snacka en massa.

Men jag börjar med mitt kaffe.
Jag önskar dig en fantastisk torsdag, denna Kristi Flygare.

Ha det gott
Lene

En fin, blommande trädgård jag såg på min runda

1 kommentar: