måndag 7 maj 2018

Jag vilar mig i form!



Då var det ny vecka...och helt nya möjligheter i massor.

Dock vaknade jag med värk längs med ryggradens övre del och huvudvärk. Men det reder sig. Jag ska göra lite lätt yoga på altanen när jag varit ute och promenerat har jag tänkt. Sedan en stunds MF så jag får slappna av ordentligt. Så hoppas jag det blir bättre.

Idag ska jag köra ett ärende. Det är det jag har planerat. Annars har jag faktiskt tänkt att hålla mig på altanen...i solen. Jajamensan livet är gött. Jag vilar mig i form, med yoga, MF och min träning. Jag är så tacksam för det jag har.

Just i detta nu sitter jag och avnjuter min första kopp kaffe. Tittar ut genom fönstret och konstaterar att det kommer bli en fantastisk dag. Snart ska jag gå min morgonprommis.

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Fint skrivet av dig :)
    Låter mysigt med altan ;)

    Sv: Ja du ibland känns det som vad har jag inte? ;)
    Allt började med flera diskbråck i nacken för några år sen, fick sen kroniskt ont ( vilket jag nästan är säker på att det är fibro) Varit till läkare, men de verkar inte vilja diagnostisera det, iaf inte dem läkarna. Har IBS också ;)

    Tack :)

    Hoppas Du får en fin dag :)

    Kramar

    SvaraRadera