tisdag 8 maj 2018

Det går faktiskt att doppa sig!



Poolen är badklar! Nåja, det har den varit ett tag, men det har inte varit någon direkt värme i den. Nu har den kommit upp i 19 grader och det går faktiskt att doppa sig. Jag har doppat halva mig hehe.
Fin blev den iaf. Jag ska dock inte ta åt mig äran för jag har inte gjort något.





Det har blivit lite piff med örter och annat här hemma, så nu börjar det se riktigt cozy ut. Jag har spenderat dagen på altanen kan jag berätta, precis som jag sa imorse. Jag har t.o.m gjort min yoga och även det på altanen, såklart! Imorse blev det som vanligt en promenad och när jag kom tillbaka min träning.

Frukosten imorse blev en god sådan. Laktosfri Valio blåbärsyoggi, juice och två grova mackor, en med prosciutto och en med ost. Gottgott.
Lunch blev det minsann också och det blev leftover från middagen igår, kycklingsallad. Mumsigt värre.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar